20% PÅ HELE SHOPPEN TIL KL 23.59
KODE: 20HAPPY

0,00 DKK
0

Din indkøbskurv er tom.

Search

Alle varer hos House of Kids er kvalitetsvarer, og som udgangspunkt i højeste kvalitet. Nogle gange kan der naturligt være en fejl eller en mangel ved en vare, og i et sådan tilfælde skal du naturligvis kontakte os.

Vi vil gøre alt for at afhjælpe reklamationen. Som forbruger har du 2 års reklamationsret. Som udgangspunkt vil du få repareret varen hvis dette kan lade sig gøre. Kan varen ikke repareres vil den blive ombyttet til en ny vare i samme størrelse og model. Kan dette heller ikke lade sig gøre, vil du enten få tilbudt et afslag i prisen eller få en tilgodeseddel. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget og at mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.

Vær opmærksom på at perler, glimmer og pyntesyninger eller andet pynt skal behandles med omhu ved brug og vask. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Normalt vil vi sende en forudbetalt returlabel til dig. Du kan dermed nemt og omkostningsfrit returnere varen. Hvis du selv sender varen retur, vil du få refunderet udgiften til billigste forsendelsesmetode - dog max 39 kr. House of Kids refunderer ikke emballage - det anbefales at du benytter genbrug i form af pose eller kasse.

Når du ønsker at reklamere over et produkt skal du først kontakte House of kids pr. telefon eller mail. Såfremt varen ønskes returneret til os, skal det ske til vores adresse:

House of kids
Jernaldervej 10 
DK-8300 Odder
Tlf. nr.: +45 87 800 406
E-mail: mail@houseofkids.dk

Når du returnerer varen, bedes du sammen med pakken medsende oplysninger om ordrenummer samt kontonummer, hvis det viser sig at varen skal erstattes i kroner og øre.

Har du sendt en vare ind til reklamation, vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din sag.

Hvis du ikke er enig i vores afgørelse af en reklamation, kan du kontakte Konkurrence- og ForbrugerStyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan også finde kontaktoplysninger på www.forbrug.dk.
Du kan også henvende dig til den fælles europæiske klageportal, ODR, på  http://ec.europa.eu/odr

SIDST SETE VARER
FAVORITTER

Vis alle (

)

 

Skriv til os

Vi besvarer mails
Indenfor max 24 timer
på hverdage.
 

Ring til os

Vi hjælper dig på telefon
(45) 87 800 406
 

Åbningstider

  • Mandag - Fredag: 8.00-16.00
SIDST SETE VARER
FAVORITTER

Vis alle (

)